Savdo hajmi osishini ta’minlovchi omillar

Sotuvni amalga oshirish uslublari:

  1. Xaridor yoki mijoz bilan kontakt.
  2. Xaridorning ehtiyojini aniqlash.
  3. Xaridorning xaridni amalga oshirish bo’yicha qaror qabul qilishidagi fikrlash jarayonining o’ziga xosligini tushunush.
  4. Ratsional va Emotsional omillar.
  5. B2B va B2C sigmentlardagi savdoning o’ziga xosligi.
  6. B2B va B2C sigmentida savdoni amalga oshirish uchun taqdimot o’tkazish uslublari.
  7. “Ko’ndirishning samarali usuli” va “VICTORY” uslublarida taqdimot o’tkazish.
  8. E’tirozlar bilan ishlashning samarali uslublari.
  9. Ko’ndirishning maxsus kommunikatsiya texnikasi.
  10. Samarali tijorat taklifini tuzish.

Savdo xodimlarining ish standartlari:

Savdo xodimining asosiy kompetensiyasi. Nimalarni bilishi va nimalarni uddalay olishi shart;

Ishga tayyorgarlik. Savdo jarayoni oldidan nimalarni bilishi va bajarishi zarur;

Bajarilgan ish tahlili va rejalashtirish.

Marketing usullarini qo’llab savdo hajmini oshirish.

  1. Savdoda marketing. Do’konlarda (maishiy-texnika vositalari, mebel, kiyim-kechak, oyoq-kiyimi, oziq-ovqat va x.o) Iste’mol aksiyalarini tashkillashtirish usullari.
  2. Savdo vakillari va do’konlar uchun merchendayzing asoslari.
  3. Doimiy va sadoqatli mijozlar uchun maxsus dastur va CRM asoslari.

Treningdan so’ng:

  1. Savdoni amalga oshirish standartlari haqida tushunchaga ega bo’lasiz.
  2. Sizda do’konga kirgan har bir tashrif buyuruvchini mijozga aylantira olish mahorati shakllana boshlaydi.
  3. Faoliyatingiz bo’yicha kasbiy tayyorgarligingiz ortadi.
  4. Mijozlar psixologiyasini tushuna boshlaysiz.
  5. Savdoni muvaffaqiyatli amalga oshira boshlaysiz.
  6. Savdo hajmingiz oshadi.